2011. február 2., szerda

Kötődés

Bea igazán érdeklődő és vidám csaj! Ezzel aztán jól meg is téveszti a környezetét, mert hát nem mindenkinek jár ám ez a vidámság: szörnyen mufurc tud lenni idegenekkel szemben. Akik persze ezen jól besértődnek. De Ő ilyen, amióta megszületett. Már pár hetesen se szabadott csak úgy felvenni bárkinek, mielőtt az illető elnyerte volna Bea hozzájárulását, egy kb. 20 perces udvarlás után. Vagy nem, mert hát az is előfordult nemegyszer.

Az, hogy ez személyiségjegy és nem a túlzott kötődés eredménye, mi sem bizonyítja jobban, mint tegnapi sétánk. Amikor már sehogy se tudtam meggyőzni, hogy 10 perc bőven elég 2 kavics megvizsgálására, a másoknál jól bevált módszerhez folyamodtam: elindultam és 3 méter után visszafordulva, elköszöntem tőle. Ő vidáman felnézett, kicsit meglepődött, majd boldogan integetni kezdett és már fordult is vissza a kavicsokhoz.

Bár van egy olyan sejtésem, hogy ha egy idegen megjelent volna a közelében, ezerrel menekült volna hozzám. :-)

1 megjegyzés:

  1. bazeg.
    ez úgy látszik genetikei csökevény nálunk
    Virág se dőlt be soha ennek a manővernek
    bár ha itt tartunk büntetni sem nagyon lehet, ugyanis dafke dupla annyit bevállal
    pl ha aszondom: nem nézhetsz ma mesét, akkor közli, hogy jó és holnap sem fog

    úgyhogy felhagytam a zsarolással
    Neki jobban megy :D

    VálaszTörlés

Mondd a magadét...