2010. július 7., szerda

Riport

Régen írtam. Valahogy nem jön belőlem és ahogy nagytudású és tiszteletreméltó nővérem, alias Kata (ezért még jár nekem egy gyerekfelvigyázás, ha eljön az ideje ;-)) írta a blogjában, ami nem megy, azt nem kell erőltetni. A sztorik megvannak, csak az előadás módja... na, az hiányzik. Addig is álljon itt néhány pillanatkép, csak hogy tudjátok mi van velünk.

Ezek mink vagyunk...

Ez meg itten a Bea....

Barátnőzős

Pasizós

Itt meg buborékot fújok épp, én tökre élveztem :-D, na meg Bea is

Vigyorgós, végre van saját tévnyomim és ennek nagyon örülök, egyébként meg már tök jól tudok ülni -kép



1 megjegyzés:

  1. meglehetősen furcsa módon áll neki a pasizásnak, de legalább határozott a mozdulat
    arról nem vagyok meggyőződve,hogy valóban olyan élvezetes volt számára a bubizás...elég összevontak azok a szemöldökök
    inkább hasonlít egy kétkedő Buddhára, mint egy önfeledten buborékoló kislányra :D

    VálaszTörlés

Mondd a magadét...