2010. május 25., kedd

POWER

Energia túltengésem van! Pörgök ezerrel. Már sütöttem egy tortát és egy táncos-torna videót is bevettem, hogy lecsillapítsam tomboló sejtjeimet, de nem sok sikerrel. Asszem bennem is kitört egy vulkán valahol bent, de ettől remélhetőleg nem áll le fél Európa légiközlekedése.

Hétvégén voltam agykontroll tanfolyamon, elég hatásos volt. Azóta nincsenek dührohamaim. Váó... lehet, hogy az agykontrollal lecsillapított energiáim dühroham helyett energia-rohamot idéznek elő? Nem baj, ez állati! Rég éreztem magam ilyen jól! Vidám vagyok, boldog és úgy érzem meg tudnám váltani az egész világot. Természetesen fél kézzel. És a ballal, hogy még nehezebb legyen.

Meneküljön mindenki, aki nem akarja, hogy megmentsem! :-P
Tortáért ne álljatok sorba. Túl jó lett, nem sok van neki hátra... :-D

1 megjegyzés:

Mondd a magadét...