2011. január 18., kedd

Hajjaj... (?) :-)

Ha már 15 hónaposan ennyire tudja mit akar...

Tegnap du. 5-kor egy kiadós kergetőzés után a fürdőszoba felé vette az irányt. Hívott magával engem is, majd beérve a villanykapcsolóra mutatott. Miután fény gyúlt a helyiségben, a fürdőkádhoz ment és jelezte, hogy akkor ő bizony most megfürödne. Elcsodálkoztam, korán volt még, de hát legyen. A pacsa után kaja, majd lefektettem aludni. Egy nyikk nélkül alaudt el 2 percen belül. Ő tudta mit akart, elfáradt, hát korábban végett vetett a napnak.

Ez van. Határozott kiscsaj lett a lányomból. Már előre látom, hogy az óvodát és az ált. iskolát sem én fogom kijelölni, majd Ő választ és már ekkor közölni fogja azt is, hogy melyik egyetem melyik szakán kíván majd tovább tanulni. És amint tudatára ébred az öltözködés mibenlétének, már egy bugyit se vehetek majd meg nélküle. :-D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mondd a magadét...